He trobat una noticia en elperiodico (en format digital) que considero força interessant.
El títol d'aquesta notícia és; Las jornadas de los padres crean " niños llavero ".
Aquesta notícia tracta sobre el gran dilema que hi ha des de fa molt temps amb la combinació de horaris dels pares amb els nens/es. Les escoles pleguen normalment a les 17.00 hores, així doncs, encara hi han molts pares realitzant la seva jornada laboral, això vol dir, que hi ha una incompatibilitat de horaris.
S'anomena nen/a clauer a aquells que quan surten de classe porten un bon grapat de claus en una edat que no els hi pertoca. Molts d'ells/es quan arriben a casa es troben sols o acompanyats d'algun familiar que considera que té tasques més importants que estar per l'infant. I d'altres els quals els pares consideren que lo millor per el nen/a es sobre carregar-lo d'activitats extraescolars per així tindre una compatibilitat horària. A part també cal destacar, la escassa actitud participativa dels pares en els organs de gestió dels centres educatius.
He triat aquest article perquè considero que és un bon tema a debatre. Jo estic d'acord que les escoles no són pàrkings de nens/es sinó centre formadors tant en conceptes teòric - pràctic, com en la pròpia evolució educativa del nen/a. Penso que les activitats escolar són activitats complementàries als estudis i normalment tenen una finalitat educativa positiva per el nen/a però tampoc cal que el sobre carreguem d'aquestes, ni tampoc, que no en fasi cap.
Jo crec que la solució està en bona part en que els pares han de pendre una actitud més positiva enfront a la gestió educativa escolar dels seus fills/es.
Seguidament us adjunto la pàgina web d'on a estat extreta aquesta notícia.
Extreure informació dels temes del projecte
Hace 10 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario