lunes, 21 de diciembre de 2009

Edició d'un video




Inimaginable!!

Després de lluitar molt cada dia que treballo amb el bloc, per fi, he sigut capaç de crear un video jo sola. Per mi, aquest video és magnífic, ha sigut autosuperar-me en aquest aspecte (en la creació d'un video). Afirmo que sóc molt negada per tot aquest nou món de tecnologies de l'informàtica i no m'agrada gens, però cada dia em sorprenc més a mi mateixa. Aquesta pràctica es va realitzar a classe amb el temari del llenguatge visual i aquest video que hi ha aquí penjat és un altre video, ja que, vaig fer el video a classe i quan vaig arribar a casa no es veien les imatges en el Movie Maker i em vaig desesperar molt. Avui me decidit de posar-me mans a l'obra i ho he aconseguit, he sigut capaç de editar un video amb unes imatges de la facultat cedides per el Jordi Simon. He anat montant les imatges i tallant-se on jo veia convenient, posant entre elles animacions i a l'inici del video un text escrit. A part aquest video, està acompanyat per una melodia també cedida per el Jordi. Un cop el video ja estava fet, el vaig tenir que penjar en el youtube, també nou per mi (el fet de penjar un video al youtube) després de crear-me un compte, he pujat el video i he copiat el codi embed en el meu bloc i aquí està! Per mi ha sigut un gran pas endavant dins d'aquest món tant desconegut, el món de les TIC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario